Waarom jouw bedrijf een nieuwe site nodig kan hebben!

Waarom jouw bedrijf een nieuwe site nodig kan hebben!

Waarom jouw bedrijf een nieuwe site nodig kan hebben!

14 juni 2024

Barry van de Glind

Vaak is een website het eerste contactmoment tussen een bedrijf en hun potentiële klanten. Een verouderde of slechte website kan dan ook meteen een negatieve eerste indruk achterlaten bij potentiële klanten. Daardoor haken veel klanten af en dat is wel het laatste dat je moet willen! Hier lees je 7 redenen waarom je een nieuwe website kan overwegen.


  1. Verbetering van de eerste indruk

Zoals je wellicht uit de intro al kon opmaken, is de eerste indruk cruciaal voor bezoekers. Het is zelfs zo dat bezoekers binnen een paar seconden al beslissen of zij op de website blijven of deze verlaten. Een modern, professioneel ontwerp kan gelijk bijdragen aan een positieve eerste indruk die er vervolgens voor zorgt dat klanten langer op jouw website blijven en meer informatie opnemen.


  1. Responsiveness 

Met een toenemende hoeveelheid mobiele gebruikers is het essentieel dat jouw website goed functioneert op mobiele telefoons en tablets. Een responsieve website past zich aan de verschillende schermgroottes aan. Dit zorgt voor een betere gebruikerservaring waardoor je beter vindbaar bent in Google.


  1. Kortere laadtijden

Een trage website zorgt voor frustratie bij jouw gebruikers. Hierdoor zal het bouncepercentage (het aantal bezoekers dat slechts één pagina bekijkt) toenemen. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en foto’s te comprimeren kan de laadtijd van een website aanzienlijk verbeterd worden.


  1. Verbetering van de SEO (zoekmachineoptimalisatie)

SEO is essentieel voor het verhogen van jouw online zichtbaarheid. Door de content op de website regelmatig te verversen en bij te houden scoor je hoger in de zoekmachines. Een nieuwe website biedt daarbij nog de mogelijkheid om de structuur te optimaliseren voor zoekmachines, zodat de kans toeneemt dat jij bovenaan in de zoekmachines verschijnt. 


  1. Aanpassen aan de veranderde merkstrategie

De meeste bedrijven zijn continu bezig om zich te verbeteren. Een groot deel hiervan is gefocust op hun merkstrategie. Niet geheel verrassend verandert de merkstrategie dan ook met enige regelmaat. Een nieuwe website kan beter aansluiten bij de vernieuwde bedrijfsdoelen, merkidentiteit en marketingstrategie. 


  1. Integratie van nieuwe functies en technologieën

Technologieën ontwikkelen zich - vooral met de opkomst van AI - sneller dan ooit tevoren. Dit geldt natuurlijk ook voor het web development landschap. Een nieuwe website kan uitgerust worden met de nieuwste functies, zoals e-commerce integraties, interactieve elementen en betere beveiliging (essentieel voor het beschermen van persoonsgegevens).


  1. Verbetering van de klantenservice

Een nieuwe website kan verschillende functionaliteiten bieden voor een verbeterde klantenservice, denk hierbij aan een live-chat, interactieve FAQs en klantportalen. Hierdoor neemt de klanttevredenheid toe en zullen er minder klantvragen ontvangen worden.

Hoewel het vernieuwen van een website een grote investering kan lijken, wegen de voordelen toch vrijwel altijd zwaarder dan de kosten. Een moderne, snelle en bovendien responsieve website zorgt voor tevreden gebruikers, een sterker merk en hogere conversie. In deze snel veranderende markt, kunnen wij het dan ook alleen maar aanraden om periodiek kritisch naar jouw website te blijven kijken. Wij doen dit natuurlijk ook graag voor jou. Indien je van ons een gratis website analyse wilt ontvangen, neem dan hieronder contact met ons op!



Vaak is een website het eerste contactmoment tussen een bedrijf en hun potentiële klanten. Een verouderde of slechte website kan dan ook meteen een negatieve eerste indruk achterlaten bij potentiële klanten. Daardoor haken veel klanten af en dat is wel het laatste dat je moet willen! Hier lees je 7 redenen waarom je een nieuwe website kan overwegen.


  1. Verbetering van de eerste indruk

Zoals je wellicht uit de intro al kon opmaken, is de eerste indruk cruciaal voor bezoekers. Het is zelfs zo dat bezoekers binnen een paar seconden al beslissen of zij op de website blijven of deze verlaten. Een modern, professioneel ontwerp kan gelijk bijdragen aan een positieve eerste indruk die er vervolgens voor zorgt dat klanten langer op jouw website blijven en meer informatie opnemen.


  1. Responsiveness 

Met een toenemende hoeveelheid mobiele gebruikers is het essentieel dat jouw website goed functioneert op mobiele telefoons en tablets. Een responsieve website past zich aan de verschillende schermgroottes aan. Dit zorgt voor een betere gebruikerservaring waardoor je beter vindbaar bent in Google.


  1. Kortere laadtijden

Een trage website zorgt voor frustratie bij jouw gebruikers. Hierdoor zal het bouncepercentage (het aantal bezoekers dat slechts één pagina bekijkt) toenemen. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en foto’s te comprimeren kan de laadtijd van een website aanzienlijk verbeterd worden.


  1. Verbetering van de SEO (zoekmachineoptimalisatie)

SEO is essentieel voor het verhogen van jouw online zichtbaarheid. Door de content op de website regelmatig te verversen en bij te houden scoor je hoger in de zoekmachines. Een nieuwe website biedt daarbij nog de mogelijkheid om de structuur te optimaliseren voor zoekmachines, zodat de kans toeneemt dat jij bovenaan in de zoekmachines verschijnt. 


  1. Aanpassen aan de veranderde merkstrategie

De meeste bedrijven zijn continu bezig om zich te verbeteren. Een groot deel hiervan is gefocust op hun merkstrategie. Niet geheel verrassend verandert de merkstrategie dan ook met enige regelmaat. Een nieuwe website kan beter aansluiten bij de vernieuwde bedrijfsdoelen, merkidentiteit en marketingstrategie. 


  1. Integratie van nieuwe functies en technologieën

Technologieën ontwikkelen zich - vooral met de opkomst van AI - sneller dan ooit tevoren. Dit geldt natuurlijk ook voor het web development landschap. Een nieuwe website kan uitgerust worden met de nieuwste functies, zoals e-commerce integraties, interactieve elementen en betere beveiliging (essentieel voor het beschermen van persoonsgegevens).


  1. Verbetering van de klantenservice

Een nieuwe website kan verschillende functionaliteiten bieden voor een verbeterde klantenservice, denk hierbij aan een live-chat, interactieve FAQs en klantportalen. Hierdoor neemt de klanttevredenheid toe en zullen er minder klantvragen ontvangen worden.

Hoewel het vernieuwen van een website een grote investering kan lijken, wegen de voordelen toch vrijwel altijd zwaarder dan de kosten. Een moderne, snelle en bovendien responsieve website zorgt voor tevreden gebruikers, een sterker merk en hogere conversie. In deze snel veranderende markt, kunnen wij het dan ook alleen maar aanraden om periodiek kritisch naar jouw website te blijven kijken. Wij doen dit natuurlijk ook graag voor jou. Indien je van ons een gratis website analyse wilt ontvangen, neem dan hieronder contact met ons op!



Vaak is een website het eerste contactmoment tussen een bedrijf en hun potentiële klanten. Een verouderde of slechte website kan dan ook meteen een negatieve eerste indruk achterlaten bij potentiële klanten. Daardoor haken veel klanten af en dat is wel het laatste dat je moet willen! Hier lees je 7 redenen waarom je een nieuwe website kan overwegen.


  1. Verbetering van de eerste indruk

Zoals je wellicht uit de intro al kon opmaken, is de eerste indruk cruciaal voor bezoekers. Het is zelfs zo dat bezoekers binnen een paar seconden al beslissen of zij op de website blijven of deze verlaten. Een modern, professioneel ontwerp kan gelijk bijdragen aan een positieve eerste indruk die er vervolgens voor zorgt dat klanten langer op jouw website blijven en meer informatie opnemen.


  1. Responsiveness 

Met een toenemende hoeveelheid mobiele gebruikers is het essentieel dat jouw website goed functioneert op mobiele telefoons en tablets. Een responsieve website past zich aan de verschillende schermgroottes aan. Dit zorgt voor een betere gebruikerservaring waardoor je beter vindbaar bent in Google.


  1. Kortere laadtijden

Een trage website zorgt voor frustratie bij jouw gebruikers. Hierdoor zal het bouncepercentage (het aantal bezoekers dat slechts één pagina bekijkt) toenemen. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en foto’s te comprimeren kan de laadtijd van een website aanzienlijk verbeterd worden.


  1. Verbetering van de SEO (zoekmachineoptimalisatie)

SEO is essentieel voor het verhogen van jouw online zichtbaarheid. Door de content op de website regelmatig te verversen en bij te houden scoor je hoger in de zoekmachines. Een nieuwe website biedt daarbij nog de mogelijkheid om de structuur te optimaliseren voor zoekmachines, zodat de kans toeneemt dat jij bovenaan in de zoekmachines verschijnt. 


  1. Aanpassen aan de veranderde merkstrategie

De meeste bedrijven zijn continu bezig om zich te verbeteren. Een groot deel hiervan is gefocust op hun merkstrategie. Niet geheel verrassend verandert de merkstrategie dan ook met enige regelmaat. Een nieuwe website kan beter aansluiten bij de vernieuwde bedrijfsdoelen, merkidentiteit en marketingstrategie. 


  1. Integratie van nieuwe functies en technologieën

Technologieën ontwikkelen zich - vooral met de opkomst van AI - sneller dan ooit tevoren. Dit geldt natuurlijk ook voor het web development landschap. Een nieuwe website kan uitgerust worden met de nieuwste functies, zoals e-commerce integraties, interactieve elementen en betere beveiliging (essentieel voor het beschermen van persoonsgegevens).


  1. Verbetering van de klantenservice

Een nieuwe website kan verschillende functionaliteiten bieden voor een verbeterde klantenservice, denk hierbij aan een live-chat, interactieve FAQs en klantportalen. Hierdoor neemt de klanttevredenheid toe en zullen er minder klantvragen ontvangen worden.

Hoewel het vernieuwen van een website een grote investering kan lijken, wegen de voordelen toch vrijwel altijd zwaarder dan de kosten. Een moderne, snelle en bovendien responsieve website zorgt voor tevreden gebruikers, een sterker merk en hogere conversie. In deze snel veranderende markt, kunnen wij het dan ook alleen maar aanraden om periodiek kritisch naar jouw website te blijven kijken. Wij doen dit natuurlijk ook graag voor jou. Indien je van ons een gratis website analyse wilt ontvangen, neem dan hieronder contact met ons op!



Vaak is een website het eerste contactmoment tussen een bedrijf en hun potentiële klanten. Een verouderde of slechte website kan dan ook meteen een negatieve eerste indruk achterlaten bij potentiële klanten. Daardoor haken veel klanten af en dat is wel het laatste dat je moet willen! Hier lees je 7 redenen waarom je een nieuwe website kan overwegen.


  1. Verbetering van de eerste indruk

Zoals je wellicht uit de intro al kon opmaken, is de eerste indruk cruciaal voor bezoekers. Het is zelfs zo dat bezoekers binnen een paar seconden al beslissen of zij op de website blijven of deze verlaten. Een modern, professioneel ontwerp kan gelijk bijdragen aan een positieve eerste indruk die er vervolgens voor zorgt dat klanten langer op jouw website blijven en meer informatie opnemen.


  1. Responsiveness 

Met een toenemende hoeveelheid mobiele gebruikers is het essentieel dat jouw website goed functioneert op mobiele telefoons en tablets. Een responsieve website past zich aan de verschillende schermgroottes aan. Dit zorgt voor een betere gebruikerservaring waardoor je beter vindbaar bent in Google.


  1. Kortere laadtijden

Een trage website zorgt voor frustratie bij jouw gebruikers. Hierdoor zal het bouncepercentage (het aantal bezoekers dat slechts één pagina bekijkt) toenemen. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en foto’s te comprimeren kan de laadtijd van een website aanzienlijk verbeterd worden.


  1. Verbetering van de SEO (zoekmachineoptimalisatie)

SEO is essentieel voor het verhogen van jouw online zichtbaarheid. Door de content op de website regelmatig te verversen en bij te houden scoor je hoger in de zoekmachines. Een nieuwe website biedt daarbij nog de mogelijkheid om de structuur te optimaliseren voor zoekmachines, zodat de kans toeneemt dat jij bovenaan in de zoekmachines verschijnt. 


  1. Aanpassen aan de veranderde merkstrategie

De meeste bedrijven zijn continu bezig om zich te verbeteren. Een groot deel hiervan is gefocust op hun merkstrategie. Niet geheel verrassend verandert de merkstrategie dan ook met enige regelmaat. Een nieuwe website kan beter aansluiten bij de vernieuwde bedrijfsdoelen, merkidentiteit en marketingstrategie. 


  1. Integratie van nieuwe functies en technologieën

Technologieën ontwikkelen zich - vooral met de opkomst van AI - sneller dan ooit tevoren. Dit geldt natuurlijk ook voor het web development landschap. Een nieuwe website kan uitgerust worden met de nieuwste functies, zoals e-commerce integraties, interactieve elementen en betere beveiliging (essentieel voor het beschermen van persoonsgegevens).


  1. Verbetering van de klantenservice

Een nieuwe website kan verschillende functionaliteiten bieden voor een verbeterde klantenservice, denk hierbij aan een live-chat, interactieve FAQs en klantportalen. Hierdoor neemt de klanttevredenheid toe en zullen er minder klantvragen ontvangen worden.

Hoewel het vernieuwen van een website een grote investering kan lijken, wegen de voordelen toch vrijwel altijd zwaarder dan de kosten. Een moderne, snelle en bovendien responsieve website zorgt voor tevreden gebruikers, een sterker merk en hogere conversie. In deze snel veranderende markt, kunnen wij het dan ook alleen maar aanraden om periodiek kritisch naar jouw website te blijven kijken. Wij doen dit natuurlijk ook graag voor jou. Indien je van ons een gratis website analyse wilt ontvangen, neem dan hieronder contact met ons op!



Plan nu een vrijblijvend gesprek in!

Één gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

De mannen van Clix Media hebben mij onwijs geholpen! Al mijn wensen zijn perfect verwerkt in mijn website!


Mario van Tack Legal

Plan nu een vrijblijvend gesprek in!

Één gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Plan nu een vrijblijvend gesprek in!

Één gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

De mannen van Clix Media hebben mij onwijs geholpen! Al mijn wensen zijn perfect verwerkt in mijn website!


Mario van Tack Legal

Plan nu een vrijblijvend gesprek in!

Één gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

De mannen van Clix Media hebben mij onwijs geholpen! Al mijn wensen zijn perfect verwerkt in mijn website!


Mario van Tack Legal