Mirlux
Meer zichtbaarheid voor Mirlux met influencer marketing
Mirlux is een premium merk voor design spiegels die niet alleen functioneel zijn, maar ook een stijlvolle aanvulling vormen op elk interieur. Om een jongere en stijlbewuste doelgroep te bereiken én het merk Mirlux sterker te positioneren binnen het lifestyle-segment, schakelde Mirlux de hulp van Clix Media in voor een gerichte influencer marketingcampagne.
Mirlux wilde hun merk bekender maken bij een specifieke doelgroep: jonge, interieurbewuste consumenten die waarde hechten aan kwaliteit en design. Het doel was om het merk onder de aandacht te brengen op social media, op een geloofwaardige en inspirerende manier die past bij de uitstraling van Mirlux.
Samen met Mirlux ontwikkelde Clix Media een influencer marketingstrategie op maat. We begonnen met een grondige inventarisatie van wensen, doelstellingen en budget. In de strategie kozen we er bewust voor om de focus te leggen op de Hollywood spiegels van Mirlux – een productlijn die perfect aansluit bij de esthetiek en lifestyle van de doelgroep. Op basis daarvan selecteerden we passende influencers met oog voor zowel bereik als engagement. Vervolgens namen wij het volledige contact en de afstemming met de influencers op ons.
Elke samenwerking werd vormgegeven volgens een vooraf bepaalde contentstrategie, met ruimte voor de authentieke stem van de influencer.
HET RESULTAAT
Met 4 TikTok-influencers bereikten we 230.000+ views bij een doelgroep van 180.000 volgers
De content die door de influencers werd gedeeld, sloeg goed aan bij hun volgers en zorgde voor hoge betrokkenheid. Door een slimme combinatie van de content en eigenheid van de influencers en het merk werd Mirlux op een natuurlijke manier gepositioneerd in de leefwereld van de doelgroep. Dankzij duidelijke afspraken, nauwe samenwerking en continue optimalisatie zorgde Clix Media ervoor dat Mirlux het maximale uit hun influencerbudget haalde.