Nieuwsbericht

Updates over online bestellingen: de kans voor betere klantbeleving

3 jan 2025

Over het algemeen hechten consumenten steeds meer waarde aan (status)updates over hun online aankopen. Uit recent onderzoek is echter gebleken dat 𝘮𝘦𝘦𝘳 𝘥𝘢𝘯 60% 𝘷𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘱𝘱𝘦𝘳𝘴 𝘷𝘪𝘯𝘥𝘵 𝘥𝘢𝘵 𝘻𝘪𝘫 𝘩𝘪𝘦𝘳𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘦 𝘷𝘦𝘦𝘭 𝘣𝘦𝘳𝘪𝘤𝘩𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘯𝘵𝘷𝘢𝘯𝘨𝘦𝘯.

𝙈𝙖𝙖𝙧 𝙝𝙤𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙟𝙤𝙪𝙬 𝙠𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚𝙣 𝙙𝙖𝙣 𝙜𝙚ï𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙚𝙚𝙧𝙙 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣?

𝗛𝗲𝗹𝗱𝗲𝗿𝗲, 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗼𝗻𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲 𝗲𝗻 𝘁𝗶𝗷𝗱𝗶𝗴𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗮𝘁𝗶𝗲. Of het nu gaat om een melding dat het pakket onderweg is of vertraging heeft, klanten willen niet in het ongewisse blijven.

Bovendien willen de meeste klanten geïnformeerd worden door de partij die verantwoordelijk is voor de specifieke stap in het proces, gebruik dit in jouw voordeel.

𝙃𝙤𝙚? Loop iedere stap uit jouw klantreis nog eens na

𝗕𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻𝗴𝗲𝗽𝗮𝗸𝘁 → Gedaan door verkoper → Update vanuit verkoper

𝗕𝗲𝘇𝗼𝗿𝗴𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝘄𝗲𝗴? → Gedaan door vervoerder → Update vanuit vervoerder

𝗕𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗶𝘀 𝗯𝗲𝘇𝗼𝗿𝗴𝗱 𝗯𝗶𝗷 𝗱𝗲 𝗯𝘂𝗿𝗲𝗻 → Gedaan door vervoerder → Update vanuit verkoper

𝙃𝙤𝙚 𝙫𝙖𝙖𝙠 𝙤𝙣𝙩𝙫𝙖𝙣𝙜 𝙟𝙞𝙟 𝙣𝙤𝙜 𝙙𝙪𝙗𝙗𝙚𝙡𝙚 𝙪𝙥𝙙𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙗𝙞𝙟 𝙚𝙚𝙣 𝙬𝙚𝙗𝙨𝙝𝙤𝙥? Laat het ons weten in de comments!

Altijd op de hoogte blijven van alles wat wij delen? Volg ons op social media!

Neem nu

contact op!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Neem nu

contact op!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Neem nu

contact op!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Copyright © 2025 Clixmedia. All rights reserved.

Copyright © 2025 Clixmedia. All rights reserved.

Copyright © 2025 Clixmedia. All rights reserved.