
Nieuwsbericht
Merkidentiteit belangrijker dan ooit!
17 sep 2024
In de afgelopen 3 jaar is merkidentiteit de 𝘣𝘦𝘭𝘢𝘯𝘨𝘳𝘪𝘫𝘬𝘴𝘵𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵𝘰𝘳 voor toekomststrategieën van bedrijven geworden.
𝙈𝙖𝙖𝙧 𝙝𝙤𝙚 𝙨𝙘𝙤𝙤𝙧 𝙟𝙞𝙟 𝙥𝙪𝙣𝙩𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙟 𝙟𝙤𝙪𝙬 𝙠𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚𝙣?
Consumenten hechten voor het eerst de grootste waarde aan persoonlijke ervaringen, zeker met de hulp van AI is het ook daadwerkelijk mogelijk om op maat gemaakte producten en diensten aan te bieden.
Vraag jezelf dus eens af: "𝘏𝘰𝘦 𝘮𝘢𝘢𝘬 𝘪𝘬 𝘩𝘦𝘵 𝘷𝘦𝘳𝘬𝘰𝘰𝘱𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘰𝘯𝘭𝘪𝘫𝘬𝘦𝘳?"
Daarbij willen klanten ook dat jij meedenkt over de ideale oplossing voor hun problemen. Momenteel is slechts 𝟯𝟵% van de consumenten volledig tevreden over hun dienstverleners, dus hier valt voor de meeste bedrijven echt nog wel winst te behalen.
Bekijk hier de overige inzichten