
Nieuwsbericht
Loyale Klanten maken het Verschil in E-Commerce
18 okt 2024
Tegenwoordig wordt vaak gedacht dat "𝘱𝘳𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨" de enige manier is om klanten te behouden, maar niets is minder waar. Uit recent onderzoek blijkt dat - een vaak onderschatte factor - 𝗹𝗼𝘆𝗮𝗹𝗶𝘁𝗲𝗶𝘁 𝗵𝗲𝘁 𝘃𝗲𝗿𝘀𝗰𝗵𝗶𝗹 𝗺𝗮𝗮𝗸𝘁 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗹𝗼𝗻𝗴-𝘁𝗲𝗿𝗺 𝘀𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀.
Door te focussen op het behoud van bestaande klanten worden acquisitiekosten bespaard, bovendien komen loyale klanten ook vaker terug en geven zij meer uit.
Bij het bouwen van een website is het dus belangrijk om niet alleen naar de functionaliteit te kijken, maar vooral naar de 𝙠𝙡𝙖𝙣𝙩𝙗𝙚𝙡𝙚𝙫𝙞𝙣𝙜.
Investeren in een klantgerichte aanpak door middel van bijvoorbeeld loyaliteitsprogramma's vergroot jouw kans op terugkerende klanten met 𝙢𝙚𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙣 50%!