Nieuwsbericht

Grootschalige misleiding bij loyaliteitsprogramma

5 sep 2024

Bijna alle grote merken maken tegenwoordig gebruik van loyaliteitsprogramma's waarbij vaste klanten exclusieve kortingen ontvangen.
Althans, dit lijken exclusieve kortingen!

Uit een recent onderzoek van 𝗪𝗵𝗶𝗰𝗵? is gebleken dat de meeste kortingen lang niet zulke goede deals zijn voor de consument. Zo verhogen veel merken hun prijzen waarna exclusieve leden voor een lagere prijsstijging het product alsnog kunnen kopen.

Klanten krijgen dus met hun kortingspassen etc. wel meer korting dan klanten die geen kortingspas hebben, 𝙢𝙖𝙖𝙧 𝙚𝙞𝙣𝙙𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙩𝙖𝙡𝙚𝙣 𝙖𝙡𝙡𝙚 𝙠𝙡𝙖𝙣𝙩𝙚𝙣 𝙢𝙚𝙚𝙧.

Merken als 𝗔𝗕𝗢𝗨𝗧 𝗬𝗢𝗨 begrijpen dat het belangrijk is om transparant te blijven (om zo niet het vertrouwen van hun klanten te schaden). 𝙕𝙞𝙟 𝙩𝙤𝙣𝙚𝙣 𝙙𝙖𝙖𝙧𝙤𝙢 𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙡𝙩𝙞𝙟𝙙 𝙙𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚 𝙥𝙧𝙞𝙟𝙨 𝙞𝙣 𝙙𝙚 𝙖𝙛𝙜𝙚𝙡𝙤𝙥𝙚𝙣 30 𝙙𝙖𝙜𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙟 𝙝𝙪𝙣 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙪𝙘𝙩𝙚𝙣.

Wil je bij jouw bedrijf ook exclusieve kortingen aanbieden? Zorg dan dat deze kortingen 𝘰𝘱𝘳𝘦𝘤𝘩𝘵 𝘨𝘰𝘦𝘥𝘦 𝘥𝘦𝘢𝘭𝘴 zijn en niet enkel goede deals lijken. Hiermee behoud je jouw klanten ook op de lange termijn.

Bekijk hier het hele artikel.

Altijd op de hoogte blijven van alles wat wij delen? Volg ons op social media!

Neem nu

contact op!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Neem nu

contact op!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Neem nu

contact op!

Contactformulier

Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Copyright © 2025 Clixmedia. All rights reserved.

Copyright © 2025 Clixmedia. All rights reserved.

Copyright © 2025 Clixmedia. All rights reserved.